کمپینی موفق برای افزایش ماندگاری مشتریان در مراکزخرید

کمپینی موفق برای افزایش ماندگاری مشتریان در مراکزخرید
کمپینی موفق برای افزایش ماندگاری مشتریان در مراکزخرید

 

دو سال پیش مهندس شاهرخ کشاورز نماینده انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا در مجمع سالانه مراکز خرید ایران در مورد کمپینی صحبت کردند به نام (هندز فری) یا دستان آزاد که به ابتکار گروه ماجدالفطیم در (امارات مال) آغاز به کار کرده بود و همچنان پس از دو سال با موفقیت هر چه تمام تر در مراکز خرید امارات ادامه یافته است و نقشی موثر در افزایش میزان ماندگاری مشتریان در مرکز خرید دارد.

در این کمپین مشتریانی که از مرکزخرید محصولات خود را تهیه می کنند آنها را به کیوسک های ویژه ای که برای خدمت رسانی به این منظور از پیش ایجاد شده تحویل می دهند و مجددا به گشت و گذار در مجموعه ادامه می دهند.

همواره یکی از مشکلات مردم حمل کالاهای خریداری شده داخل مرکزخرید بود که با استفاده از این سرویس به راحتی آنها را تحویل می‌دهند و درب منزل یا هتل خود آنها را تحویل می‌گیرند.

حال امیدواریم در دومین سالگرد آغاز به کار این کمپین، روزی مراکزخرید ایران نیز به چنین بلوغی در مشتری مداری برسند تا بتوانند برای لحظه لحظه ماندگاری بیشتر مشتریان در مراکز خرید برنامه ریزی مدون و عملیاتی داشته و آمار و نتایج آنرا منتشر کنند تا مورد استفاده سایر مجموعه های همکار نیز قرار گیرد.

The future of retail is not selling the products, it’s services to customers.

تگها : مرکز خرید , خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , کالا , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , ریتیل , ماجدالفطیم

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان