گازسو 40 سال قدمت اصالت و کیفیت

گازسو 40 سال قدمت اصالت و کیفیت
گازسو 40 سال قدمت اصالت و کیفیت

از دیر باز در ایران زمین اهمیت به فرهنگ میزبانی و غذا، توجه خاصی را به خود معطوف کرده و تنوع غذایی مختلف در استان‌ها و حتی شهرهای مختلف خود گواه بر این موضوع است از این‌رو شرکت گازسو با بهره گیری از متخصصین صنعت پخت و تکنولوژی روز دنیا به ارائه محصولات آشپزخانه صنعتی با فرهنگ ایرانی و حفظ سلامت، اقدام می‌کند.

شعار همیشگی گازسو پیشرفت روز به روز است و این شعار همیشه اولویت سیستم مدیریتی است. در حال حاضر گازسو یکی از بزرگترین تولید کننده‌های خاورمیانه و یکی از خاص ترین‌ها از لحاظ تولید تمام محصولات در زیر یک سقف در جهان است و با سیستم مدیریت، تولید و R&D بسیار پیشرفته به جرأت می‌توان گفت کاملاً به روز و همگام با بهترین‌های دنیا حرکت خود را ادامه می‌دهد. کیفیت و مشتری‌مداری حرف اول و هدف نهایی گازسو است. در این شماره با مدیرعامل این مجموعه گفت‌وگویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه مطالعه می‌کنیم.

لطفاً خودتان را معرفی کنید و در مورد تحصیلات و سوابق فعالیت‌تان در این صنعت برای مخاطبان ماهنامه «تجارت طلایی» توضیح بدهید.

حسام حاج کاظم کاشانی هستم، مدیرعامل گروه صنعتی گازسو، لیسانس مدیریت صنایع دارم.

 

 

از نقطه آغاز شکل‌گیری شرکت «گازسو» برای مخاطبان ما بگویید؟

شرکت گازسو در 3 اسفند 1360 توسط مرحوم پدر محسن حاج کاظم کاشانی تاسیس شد.

از همان آغاز هدف از تاسیس شرکت، به‌روزرسانی و تولید محصولات آشپزخانه‌های صنعتی با بهترین‌های دنیا بود و شعار شرکت «تلاش برای پیشرفت روز‌به‌روز» بوده و هست. درحال‌حاضر گروه صنعتی گازسو بزرگ‌ترین تولید‌کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در خاورمیانه و خاص‌ترین در دنیا از لحاظ تولید کلیه محصولات در یک مجموعه است و به‌جرات می‌توانم بگویم غیر از بحث قهوه باعث خودکفایی ایران در صنعت رستوران، کترینگ و آشپزخانه صنعتی شده‌ایم.

با توجه به اینکه گازسو یک شرکت تولید کننده است؛ در حوزه تولید با چه چالش‌هایی رو به برو بودید؟

مشکلات تولید برای کلیه تولیدکنندگان یکسان است؛ به‌طور مثال نبود ارز، دیر پرداخت کردن ارز، مشکلات تحریم‌ها، عدم جوابگویی برخی کشورها برای قطعات اولیه. ولی مهم‌ترین مشکل تولید عدم حمایت دولت است که روزبه‌روز این عدم حمایت بیشتر می‌شود.

عکس العمل مشتریان جدید شما در رابطه با اینکه محصولات تولید ایران هستند چیست؟ آیا به راحتی پذیرای این موضوع می‌شوند؟

به علت اینکه محصولات مطابق روز دنیا تولید می‌شوند، بعضی وقت‌ها مشتریان تصور می‌کنند که محصولات ایتالیایی یا آلمانی هستند ولی بعد از اطلاع از اینکه در کشور عزیزمان تولید شده‌اند بسیار خوشحال می‌شوند.

به عنوان شرکت تولیدکننده تجهیزات و ماشین‌آلات صنعت غذا ونان، آیا شما و همکارانتان توانسته‌اید به تمام نیازهای این بخش صنعت پاسخ دهید؟

پیشتر گفتم که گازسو، باعث خودکفایی این صنعت در داخل کشور شده و به‌جرات می‌توانم بگویم هیچ فاصله چه از نظر تکنولوژی یا ساخت با بهترین‌ها حتی با وجود تحریم‌ها نداریم.

 

 

از نظر خودتان مزیت رقابتی شما با شرکت‌های هم‌رده خارجی چیست؟

مزیت رقابتی این است که اولا محصولات با نوع پخت ایرانی ساخته می‌شوند و اینکه خدمات پس از فروش مناسبی هم در دسترس مشتریان گازسو هست.

به نظر شما در تولید تجهیزات، تولیدکنندگان ما به این بلوغ رفتاری و عملکردی رسیده‌اند که بتوان عنوان کرد بازار ما نیازی به تجهیزات خارجی ندارد؟

بله، شرکت گازسو با تیمR&D قوی خود تمام بازارها و نمایشگاه‌ها و محصولات جدید را در نظر گرفته و کلیه محصولات داخل ایران تولید می‌شوند و نیازی به واردات نیست.

شما علاوه بر تولید در بخش صادرات هم قوی هستید، روند صادرات محصولاتتان به چه صورت است و با چه چالش‌هایی در این بخش رو به رو هستید؟ 

عدم حمایت دولت در صادرات و مسائل گمرکی بزرگ‌ترین چالش صادراتی اغلب صادرکنندگان صنعتی است.

از برنامه توسعه 5ساله آینده خود برایمان بگویید.

در 5سال آینده ما برنامه خود را جهت تولید یخچال‌های نسل جدید، تجهیزات با سیستم‌های جدید و به‌روز بودن قرار داده‌ایم و از همین الان برنامه‌ریزی‌های آن هم انجام شده است.

اگر عملکرد شایان توجهی از شرکت «گازسو» وجود دارد که شاید تا به حال آنطور که باید به آن توجه نشده بفرمایید.

شرکت گازسو درحال‌حاضر یکی از بزرگترین تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فست‌فود و کترینگ در خاورمیانه است و برندی با 42سال قدمت است که همیشه بهترین محصولات را به بازار عرضه کرده است.

تگها : خرده فروشی , تولیدکنندگان , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , مشتری مداری , تولید , مدیریت , رقابت , تجهیزات آشپزخانه صنعتی , گروه صنعتی گازسو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان