گالریا، نگینی در بالکان

گالریا، نگینی در بالکان
گالریا، نگینی در بالکان

مرکزخرید «گالریا» در کوزوو به یکی از مقاصد گردشگری در این کشور و به‌طورکلی منطقه بالکان تبدیل شده است.

بنا بر گزارشی درمورد وضعیت این مرکز خرید جذاب، گالریا در سال 2022 با 20 درصد افزایش گردش مالی مواجه شد و 4 و نیم میلیون نفر در سال میلادی گذشته از این مقصد جذاب بازدید کردند. این رشد، نتیجه اضافه شدن فروشگاه‌های مد و برند مشهور به بدنه مجموعه و برگزاری بیش از 50 رویداد تجاری و سرگرم‌کننده در سال سپری‌شده تلقی می‌شود.

از سوی دیگر، حرکت در جهت تأمین منافع کنش‌گران محیط‌زیست و همگام شدن با اصول زیست‌محیطی، باعث ایفای نقش پررنگ این مجموعه در کاهش آلاینده‌ها و کربن مضر در کل کشور کوزوو شده است. با تدابیر گالریا، سهم کشور کوزوو در آلاینده‌های زیست‌محیطی در بالکان به عدد 2 دهم درصد کاهش یافت.

 

 

فروشگاه‌های جدید

در این بین، فروشگاه‌های جدیدی هم در این مرکز خرید افتتاح شد. برند «مانگو» یکی از چندین برندی بود که حالا پس از ورود به این مجموعه به‌زودی از مفهوم جدیدی در عرصه خرده‌فروشی رونمایی خواهد کرد. به‌طور‌کلی گالریا برای برندهای غرب اروپا، آغوش گشاده‌ای دارد و در همین راستا، مدل جدید فروشگاه مانگو پس از رونمایی در اروپا و آسیا برای اولین‌بار در کوزوو به نمایش درمی‌آید. مفهوم جدید، سهولت خرید، کنولوژی‌های متفاوت به‌اضافه معماری برجسته، باعث شده گالریا تجربه یگانه و خاصی در زمینه خرید و تفریح برای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان رقم بزند؛ اتمسفری که حداقل در منطقه بالکان بی‌نظیر است.

 

 

برنامه‌های 2023

با اضافه شدن برندهای مد و همچنین فودکورت‌های جدید به اضافه اختصاص مناطق بیشتری به بخش سرگرمی‌سازی، انتظار می‌رود در سال جاری بر رونق و بازدیدکنندگان مجموعه افزوده شود.

در یک نگاه

گالریا در «پریزن» دومین شهر بزرگ کوزوو واقع شده و 50 هزار مترمربع مساحت دارد؛ آنچه مجموعه را به یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید بالکان تبدیل می‌کند. از زمان افتتاح در اکتبر 2019، این مرکز خرید همواره مورد توجه خاص مردم بوده است. مرکز خرید 4 طبقه، یک پارکینگ در طبقه منفی‌یک دارد و با معماری خاصش، یادآور کشور کوزوو و مدل سنتی بالکان است. با داشتن بیش از 120 فروشگاه و ترکیبی از کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها، به‌راحتی می‌توان دلیل محبوبیت گالریا را حدس زد. به‌طورکلی گالریا با برخورداری از یک فضای مناسب، معماری نوین، حس راحتی، فضای آرامش‌بخش، تکنولوژی و فراوانی محصول، لحظاتی دلچسب برای صاحبان فروشگاه‌ها، مستأجران خودش و همچنین مردم به وجود آورده؛ به‌حدی‌که توریست‌هایی از منطقه بالکان و مناطقی مانند مقدونیه شمالی، آلبانی و بازدیدکنندگان از پریزن، برای دیدن گالریا هجوم می‌آورند.

 

منبع: Retailsee.com

تگها : مراکز خرید , خرده فروشی , فروشگاه , مد , رویداد تجاری , ماهنامه تجارت طلایی , برند , تکنولوژی , افتتاحیه , گالریا , منطقه بالکان

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان