3 راه برای بهبود اوضاع خرده‌فروشی فیزیکی

3 راه برای بهبود اوضاع خرده‌فروشی فیزیکی
3 راه برای بهبود اوضاع خرده‌فروشی فیزیکی

اکثریت (حدود 84درصد) کل خرده فروشی جهان در سال جاری در فروشگاه‌های فیزیکی انجام خواهد شد.

برای به دست آوردن بخش بزرگ‌تری از سهم سود در فروشگاه‌ها، برندها باید در تلاش‌های بازاریابی غیرتجارتی خود سرمایه‌گذاری کنند.

دیجیتالی کردن قفسه فیزیکی

باتوجه‌به محبوبیت فزاینده رسانه‌های خرده‌فروشی، برندها باید راه‌هایی را برای ارائه یک رویکرد دیجیتالی در زمینه تبلیغات درون‌فروشگاهی آزمایش کنند. خرده‌فروشان برندهای مشهور درحال آزمایش صفحه‌نمایش‌های دیجیتالی هستند که آگهی‌های ویدئویی را پخش می‌کنند. «کروگر» با نمایشگرها به موفقیت دست یافته و درحال گسترش این فناوری به سایر صفحات نمایش‌های دیجیتال است؛ به‌طورمثال، والگرین در این زمینه با واکنش‌هایی ازسوی مصرف‌کنندگان مواجه شد؛ آنهایی که به رسانه‌های اجتماعی رفتند تا نارضایتی خود را از این تجربه به اشتراک بگذارند.

خرده‌فروشان باید راه‌های جدیدی را برای به‌روزرسانی پیشنهادات رسانه‌ای جستجو کنند اما قبل از انجام تعهد، باید بدانند چگونه می‌توانند تجربه خرید را بهتر کنند. نمایش در فروشگاه باید شبیه یک ادغام طبیعی با فروشگاه باشد تا یک آگهی پاپ‌آپ غول‌پیکر!

 

 

یک رویداد حضوری را میزبانی کنید

رویدادهای حضوری یک راه عالی برای برندها جهت افزایش آگاهی و ایجاد فرصتی برای مصرف‌کنندگان درمورد امتحان محصولات هستند. این می‌تواند به‌ویژه برای معرفی برندهای دیجیتالی مفید باشد. برای ترویج همکاری با تارگت، فروشگاه اسباب‌بازی نمادین فائو شوارتز (که تنها یک فروشگاه در شهر نیویورک دارد) در طول فصل تعطیلات 2022 میزبان مجموعه‌ای از نمایش‌های اسباب‌بازی در فروشگاه‌های تارگت بود که به مصرف‌کنندگان این فرصت را می‌داد تا اسباب‌بازی‌های پیشنهادی را قبل از خرید، لمس و احساس کنند. نایک از مکان‌های فیزیکی خود برای افزایش تمایل به برند در بین مشتریان استفاده می‌کند. خرده‌فروشان باید از فضای فیزیکی خود برای نمایش محصولات، طعم‌ها و مشارکت‌های جدید استفاده کنند و برای خریداران این سوال را به وجود بیاورند که چگونه می‌توانند برندها را در زندگی خود بگنجانند. همچنین می‌تواند فرصتی را برای برندها فراهم سازند تا به‌سادگی از طریق تعامل انسان به انسان به مصرف‌کنندگان اعتماد کنند.

  کیوسک‌های دیجیتال را امتحان کنید

مردم نمونه‌های رایگان و تخفیف‌ها را دوست دارند. کیوسک‌های آزمایشی دیجیتال می‌توانند در این زمینه درراستای علایق خریداران خدمات بدهند و قفسه‌های فروشگاه‌ها را به ایستگاه‌های نمونه‌گیری در فروشگاه تبدیل و همچنین کوپن‌هایی را برای تشویق خرید توزیع ‌کنند.

Wakefern Food Corp  کیوسک‌های آزمایشی چندحسی را به 95فروشگاه خودش در سراسر آمریکا و اروپا اضافه کرده است.

ناتالی منزا کرو، مدیر بازاریابی و استراتژی سلامتی در Wakefern در بیانیه‌ای گفت: «آزمایش‌ها، موانع ورود محصولات را کاهش می‌دهد و پایگاه خریداران برندها را با جذب کاربران، گسترش می‌دهد

 

 

او گفت که این کیوسک‌ها همچنین به جذب خریداران کمک می‌کند و به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد اثربخشی کمپین را اندازه‌گیری کنند. کیوسک‌های دیجیتال نمونه‌گیری در فروشگاه، تجارت و رسانه‌های دیجیتال را ترکیب و آن را به یک استراتژی قوی برای خرده‌فروشان و برندها تبدیل می‌کنند. خرده‌فروشان باید درمورد مکان، زمان و نحوه استفاده از ‌آنها به شکل حساب‌شده و استراتژیک عمل کنند و طبق آنالیز به‌دست‌آمده از طریق داده‌های کامپیوتری به خریداران اجازه دهند محصولات و تخفیف‌ها را از طریق کیوسک‌ها دنبال کنند.

منبع: Insiderintelligence.com

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , سرمایه گذاری , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , فناوری , بازاریابی , تبلیغات , فروشگاه های فیزیکی و آنلاین , کیوسک های دیجیتال

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان