اجرای طرح آیین همدلی (برای مادران) توسط فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه

اجرای طرح آیین همدلی (برای مادران) توسط فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه
اجرای طرح آیین همدلی (برای مادران) توسط فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، آیین آماده‌سازی، بسته‌بندی  و توزیع 4000 بسته حمایتی معیشتی و بهداشتی ویژه اقشار کم‌برخوردار و محروم به همت شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 این بنگاه اقتصادی خصوصی اردیبهشت‌ماه سال‌جاری 4000 سبد معیشتی شامل 2000 هزار بسته غذایی و 2000 بسته بهداشتی ویژه افراد کم‌برخوردار و محروم تدارک دید که با هماهنگی نهادهای دولتی و خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر با حفظ کرامت انسانی میان افراد توزیع شد.

این پویش در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپین موفق برای مادران با هدف توزیع بسته‌های غذایی به مادران شیرده و کم‌بضاعت در مناطق محروم که سال گذشته با استقبال بی‌سابقه مشتریان روبرو شد  به همت شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه و همکاری یونیسف و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.

از جمله شرکت‌های معتبر تولید کننده غذایی و بهداشتی که در این پویش با شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای‌ رفاه همکاری کردند می توان  به کاله، لادن، تحفه، طبیعت، چین‌چین، فیروز، گلنار، هوم‌کر، شکوه، داروسازی عبیدی، پاتریس و... اشاره کرد.

گفتنی‌است، شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه اسفندماه سال گذشته نیز در اقدامی مشابه بسته‌های حمایتی حاوی اقلام غذایی و بهداشتی را جهت کمک رسانی به افراد کم‌برخوردار در مناطق محروم استان تهران با همکاری یونیسف و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر توزیع کرده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تگها : فروشگاه های زنجیره ای , ماهنامه تجارت طلایی , ماه مبارک رمضان , یونیسف ایران , جمعیت هلال احمر , آیین همدلی , برای مادران

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان