محبوب‌ترین برندهای کفش‌اسپرت دنیا

محبوب‌ترین برندهای کفش‌اسپرت دنیا
محبوب‌ترین برندهای کفش‌اسپرت دنیا

 

از سلطه نایک تا برتری آدیداس

برای چندین دهه، کفش‌های اسپرت برتری داشتند. اکثر مردم آنها را برای ورزش نمی‌پوشند و در عوض فقط برای مد هستند؛ برای پوشیدن  در کنسرت، محل کار یا هر روشی که دوست دارید! برندهای متعددی مسئول این هستند که جهان را عاشق مربیان ورزش کنند! بنابراین بیایید در مورد آنها صحبت کنیم. در اینجا تنها تعدادی از محبوب‌ترین برندهای کفش ورزشی در جهان و اینکه چرا آنها بزرگترین برندهای موجود در حال حاضر هستند، آورده شده است.

 

 

Convers

کفشهای اسپرت چاک تیلور کانورس که بیش از یک قرن بدون تغییر باقی ماندهاند؛ در سال 1922 متولد شدند و هنوز هم  محبوب هستند. هیچ چیز بهتر از این برند همه کاره کفش اسپرت نیست؛ از مدلهای بلند نمادین گرفته تا مدلهای کلاسیک، که مورد علاقه همه دنیاست. از اسکیت بازان گرفته تا بسکتبالیستها! کانورس، تکنولوژی را با سبک بیپایان ترکیب کرده است. کانورس در حال حاضر طرحهای کفشهای اسپرت آیندهنگرانه را ارائه میکند تا مرزهای کفش و آنچه را که برند میتواند به دست آورد، جا به جا کند. کانورس کلی آزمون و خطا را تحمل کرد تا به یکی از محبوبترین برندهای کفش ورزشی در جهان تبدیل شود. کانورس که در سال 1917 به عنوان یک کفش ورزشی معرفی شد، ابتدا فقط کفش بسکتبال تولید میکرد. امروزه، بیشتر مردم به دلایل دیگری از جمله ست کردن با شلوار جین و یک هودی راحت یا حتی با یک کت و شلوار مناسب برای محل کار، این کفشها را میپوشند.

 

 

Nike

چه کسی نام برند ورزشی نایک را نشنیده است؟ امروزه تقریبا غیرممکن است به جایی برویم، بدون اینکه کسی را ببینیم که لباس نایک یا لباس ورزشی پوشیده است. از ورزشکاران در سطح جهانی و زمین‌های NBA گرفته تا هفته مد و پیست‌های المپیک! تعجب‌آور نیست همه یک جفت کفش نایک را می‌خواهند. نایک که در ۲۵ ژانویه ۱۹۶۴ توسط «بیل باورمن» و «فیل نایت» تأسیس شد، معمولاً در سراسر جهان اشتباه تلفظ می‌شود. تلفظ صحیح «Nykee» به معنای الهه یونانی پیروزی است. این شرکت که در ابتدا با نام Blue Ribbon Sports شناخته می‌شد در سال 1971 نام خود را به نایک تغییر داد و یکی از با ارزش‌ترین علائم تجاری جهان است. «نایک» کفش، پوشاک و لوازم جانبی را در هزاران خرده فروش در سراسر جهان می‌فروشد و بیش از 76000 کارمند دارد. با عرضه مدل‌های بی‌شماری در طول زمان، برخی از محبوب‌ترین کفش‌های نایک عبارتند از: نایک air force1 کلاسیک، نایک air max1 مد روز و نایک air jordan.

 

 

New Balance

راحتی، سطح بالاتر و سبکی بی‌پایان با میراثی غنی در ایجاد کفش‌های ورزشی ارائه می‌کند و این وظیفه فعلا فقط بر دوش نیوبالانس است. این برند در ابتدا در سال 1906 به عنوان «شرکت پشتیبانی توسط ویلیام جی رایلی، یک مرد بریتانیایی مستقر در بوستون  تأسیس شد و اولین کفش مخصوص دویدن خود را برای یک باشگاه دو و میدانی محلی به نام Boston Brown Bag Harriers در سال 1938 توسعه داد.

از آن زمان، این برند به یکی از محبوب ترین برندهای کفش ورزشی در جهان تبدیل شده است. تاریخچه  نیوبالانس مملو از مدل‌های نمادینی است که در طول سال‌ها عرضه شده‌اند؛ از کفش پدری 992 و مدل 574 تحت تأثیر دهه 80 که جزء اصلی مجموعه است تا Gen-Z-championed 327  که یک مدل معاصر ارائه می‌کند. این برند پیشروی آمریکایی در طول 116 سالی که از عمرش می گذرد در مورد تولید کفش با کیفیت بالا مدام پیشرفت می‌کند و امروزه به راحتی رقابت خود را با کفش‌هایی مانند نایک، آدیداس و دیگران حفظ و همچنین تولید می‌کند.

 

 

Adidas

ما فکر نمی‌کنیم آدیداس به دلیل تکنولوژی قطعی و سبک بی‌انتهایش هرگز از مد خارج شود. در طول دهه50، بازیکنان فوتبال، آدیداس را ترجیح می‌دادند، زیرا آنها سبُک وزن بودند و از مواد بادوام ساخته می‌شدند. در میان کفش‌های اسپرت، آدیداس یکی از برندهای ورزشی پیشرو است و اولین لباس ورزشی خود را در سال 1967 فروخت. آدیداس مخفف نام مؤسسش، «آدولف داسلر» است. مدت کوتاهی پس از جنگ جهانی اول، خانواده داسلر شروع به تولید کفش کردند و نمی‌دانستند این برند یکی از محبو‌ب‌ترین برندهای کفش اسپرت در جهان خواهد شد. در طول سال‌ها، آدیداس با تعدادی از برترین برندها، فوتبالیست‌های با استعداد، فوق‌ستاره‌های بالیوود و گیمرهای مشهور جهان کار کرده است. این برند اسپرت از زمان تأسیس، مجموعه‌های جدیدی را به وجود آورده و تعدادی از نمادین‌ترین محصولات را در جهان خلق کرده است.

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , تکنولوژی , آدیداس , نایک , نیوبالانس , کانورس , کفش های اسپرت , کفش ورزشی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان