همکاری جذاب آدیداس و مونکلر

همکاری جذاب آدیداس و مونکلر
همکاری جذاب آدیداس و مونکلر

هنر نابغه

از شروع سال 2023 روند همکاری مونکلر با آدیداس شکل جدی‌ به خود گرفته و این همکاری درحال گسترش است.

آدیداس که اخیراً چند کار مشترک با سایر برندها عرضه کرده، در سال 2023 جای خود را در بین برندهای برنده ثبت کرده و با این همکاری جدید، رنگ و بوی لوکسی را به لیست برندهای همکار خودش می‌بخشد. آدیداس برای اعلام همکاری و برپایی یک مراسم جدید با «مونکلر»، فضایی بهتر از اینستاگرام ندید و این خبر را با پیامی رمزآلود به اشتراک گذاشت. درحالی‌که اطلاعات جزئی درمورد این همکاری وجود ندارد، انتظار می‌رود تلاش مشترک هر دو برند، منجر به یک همکاری برجسته در طول هفته مد لندن در سال 2023 شود و بسیاری از لباس‌های با طراحی مشترک طرفین در راه هستند.

 

 

از طرفی، مونکلر هم همراه آدیداس سال 2023 را با ورود به عصر جدیدی از همکاری‌ها آغاز کرده است. این برند ورزشی لوکس ایتالیایی، هفته مد لندن را بهترین عرصه برای نشان دادن تخصص و هنرش انتخاب و از این نظر، توجه برندهای بزرگ و رقیب خودش را هم جلب کرد؛ به‌طوری‌که از فوریه به‌عنوان طلایی‌ترین برهه چند سال اخیر مونکلر نام برده شد. کاوش در هنر، طراحی، موسیقی، سرگرمی، ورزش و فرهنگ از مونکلر یک برند همه‌چیزتمام ساخته است. هنر نابغه‌ها، مرزها را بیش از هر زمان دیگری گسترش می‌دهد، زیرا سازندگان نام تجاری، برندها را به ارتفاعات خلاقانه جدیدی می‌برند. در این زمینه تمام برندهای همکار مونکلر مانند اجزای یک پازل کنار هم قرار می‌گیرند تا برند لوکس بیش‌ازپیش دیده و تحسین شود. مونکلر همچنین از ریک اوونز دعوت کرده تا بخشی از این رویداد هیجانانگیز باشد.

 

 

در طول 3 سال گذشته، همکاری مونکلر با اوونز به ایجاد مجموعه‌های منحصربه‌فرد منجر شده است. این‌بار، برای مراسم مشترک بین آدیداس و مونکلر، موسوم به «هنر نابغه»، اوونز بار دیگر با مونکلر همراه شده تا مجموعه جدیدی را ارائه کند که امکان طراحی خارج از مد را مطرح می‌کند. بلیت‌های مراسم «هنر نابغه» ابتدا در وب‌سایت مونکلر موجود بود، بااین‌حال اگر در لندن نبودید هم این برند، مراسم را در سایت خودش پخش می‌کرد. مونکلر قول «محتوای انحصاری» را برای بازدیدکنندگانی که وارد سیستم خاص خودش شده‌اند، می‌دهد.

منبع: Footwearnews.com

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , برند , آدیداس , طراحی , همکاری , برند لوکس , لباس ورزشی , مونکلر , برند ایتالیایی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان