لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای محمدرضا نظري مدیر توسعه منابع انسانی رفاه

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای محمدرضا نظري مدیر توسعه منابع انسانی رفاه
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای محمدرضا نظري مدیر توسعه منابع انسانی رفاه

 

جناب آقای محمدرضا نظری مدیر عملیات و توسعه منابع انسانی فروشگاه های زنجیره ای رفاه در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقایمحمدرضا نظری مدیر عملیات و توسعه منابع انسانی فروشگاه های زنجیره ای رفاه در ابتدای صحبت های خود پیرامون "پدافند غیرعامل" و نهادینه شدن آن دربطن فروشگاه های زنجیره ای رفاه سخن گفت و ادامه داد: اولویت هایی که سلامت مردم را هدف قرار میدهند باید به اولویت روز سازمان ها تبدیل شوند که این موضوع درفروشگاه زنجیره ای رفاه اتفاق افتاد و تمهیداتی هم برای آن صورت گرفت. همچنین آموزش هایی در ارتباط با بحث سبک خرید مشتریان توسط همکاران ما انجام شد. به علاوه ما در بخش کارکنان؛ دستورالعمل هایی را تهیه کرده ایم که مطابق باآن هرکدام از پرسنل با داشتن کوچکترین علائم بیماری از حضور در محل کار اجتناب کنند. البته در این راستا سعی کردیم تا نگرانی آن ها را درباره از دست دادن شغل از بین ببریم.

او با بیان اینکه رفاه در600 نقطه با مردم در ارتباط بوده و به آنها خدمت رسانی می کند گفت: فرهنگ ملت شریف ایران در کنار شیوه مدیریتی مبتنی بر دیتا و حضور همیشگی تامین کنندگان برای شارژ کالاها شرایطی را فراهم کردند که درایران،  برخلاف سایر کشورها شاهد هجوم به فروشگاه های زنجیره ای نباشیم.

مدیر عملیات و توسعه منابع انسانی فروشگاه های زنجیره ای رفاه درپاسخ به سوال مهندس کشاورز مبنی بر میزان فروش آنلاین در دوران کرونا گفت: فروش آنلاین در صنعت ریتیل در هیچ جای دنیا به عدد دورقمی نرسیده است . این میزان در دنیا 607 درصد و در ایران حدود 5 درصد است و پیک فروش در فروشگاه های رفاه همچنان بر فروش فیزیکی استوار بوده است که در این مسیر هزینه های بسیاری برای ضدعفونی کردن به صرف رسید و اقدامات مربوط به فاصله گذاری نیز بین مشتریان انجام شد.

آقای محمد رضا نظری با اعلام بازنگری شدن استراتژی های فروشگاه رفاه و صرف انرژی بیشتر درراستای توانمندسازی، خبر از عدم تمایل رفاه برای تعدیل نیرو داد و افزود: با موافقت مدیرعامل، استاندارد منابع انسانی را از نظر تعدادی ارتقا داده ایم و امسال بین 1800 تا 2500 نفر استخدام خواهند شد. ضمن اینکه اولویت استخدام با افرادی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند.

از دیدگاه او افرادی که تمایل دارند تا از فرصت پیش رو در دوران پسا کرونا بهره مند شوند باید کسب وکارهایشان را به سمت تقاضاهای انباشته شده سوق دهند نه تقاضاهای مناسبتی. زیرا تقاضاهای مناسبتی با گذشت زمان به خصوص؛ بازار خود را هم از دست میدهند.

طبق گفته مدیر عملیات و توسعه منابع انسانی فروشگاه های زنجیره ای رفاه افزایش ظرفیت کسب وکارهای اینترنتی وافزایش میانگین سواد دیجیتالی مردم از امتیازات این دوران محسوب می شوند.

 

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , مدیریت بحران , پویش ملی حمایت مراکزخرید از کسبه , انجمن مراکزحرید خاورمیانه , در خانه بمانیم , ریتیل , لایو آموزشی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان