DIESELطرحی برای امروز

DIESELطرحی برای امروز
DIESELطرحی برای امروز

نظریه دیزل؛ ما دنیای اطراف خود را می‌بینیم و آن را جدا کرده و آنچه را فکر می‌کنیم، باز می‌کنیم و سعی کرده به‌طور متفاوت اجرا کنیم.

«دیزل» یک شرکت ایتالیایی واقع در ونیز است. لباس، کفش، عینک، ساعت و لوازم آرایشی از تولیدات این شرکت هستند. خط تولید لباس در دو سطح بزرگسال و کودکان فعالیت دارد. این شرکت به‌خاطر کمپین تبلیغاتی سورئالیسم شناخته شده است. رنزو روسو، بنیان‌گذار دیزل، در پانزده‌سالگی با یک ماشین خیاطی تولید شلوار جین را شروع کرد. روسو در سال 1976 به مدت دو سال با «مولتکس» متعلق به شرکت آدرینو گولشمید همکاری کرد. او پس از دو سال توانست با خرید این شرکت، نام آن را به دیزل تغییر دهد و خود را تنها مالک این شرکت خواند که این موفقیت را مدیون خلاقیت ایتالیایی، بازاریابی آمریکایی و تکنولوژی آلمانی می‌داند. روسو در سال 1990 مجوز خطوط تولید و فروش این برند را در مکزیک و ایالات‌متحده دریافت کرد و در ژاپن هم با شرکت میتسوبیشی، مجوز تولید در این کشور را نیز کسب کرد. در سال 1991 امتیاز تولید پوشاک ورزشی را از شرکت تولیدکننده «روس توگز» خریداری کرد. در سال 1992 دیزل مسئول مسابقات جهانی «سوپربایک» شد. در سال 1995 دیزل یکی از اولین وبسایت‌های خرده‌فروشی مد را راه‌اندازی کرد و اولین پوشاک خود را در سال 1997 در فنلاند و سوئد به‌صورت آنلاین عرضه کرد.

 

 

از سال 1996 بهترین فروشگاه‌های دیزل در شهرهای سانفرانسیسکو، نیویورک، رم و لندن افتتاح شد و سپس با باز کردن سایر فروشگاه‌های مشابه در سراسر دنیا ازجمله فروشگاه‌های استایل لبز در برلین، بارسلونا و پاریس کار خود را گسترش داد. این شرکت همچنین در سال 1996 جایزه پریمیو ریزولتاتی برای بهترین شرکت ایتالیایی سال از مؤسسه بوکونی را به دست آورد و در سال 1998 وال‌استریت ژورنال دیزل را برچسب لحظه نامید. مؤسس دیزل در سال 2002 با ابتکار جدیدی نماد «براو» را برای محصولات خود به ثبت رساند که امروزه در تمام محصولات آن این کلمه به چشم می‌خورد. محصولات جین دیزل به‌طور انحصاری در ایتالیا تولید می‌شود ولی بسیاری از محصولات دیگر را از طریق کارخانه‌های خارجی تولید می‌کند. دفتر مرکزی آن در رگنز قرار دارد و تا سال 2005 دوازده شرکت تابعه بین‌المللی داشته است. در سال 2008 این شرکت پنج‌هزار نقطه فروش در 80 کشور با 270 فروشگاه با نام تجاری دیزل داشت. در سال 2009، فروش دیزل بیش از 1.3 میلیارد یورو بود و تا سال 2010 این شرکت بیش از 400فروشگاه دایر کرد. از سال 2000 این شرکت با دریافت مجوز خصوصاً در صنایع ساعت، جواهرات و عینک نیز وارد شد و محصولات خود گسترش داد که عینک را در همکاری با مارکولین و جواهر و ساعت را زیر نظر گروه فسیب ارائه کرد. دیزل همچنین دارای یک عطر لوکس نیز هست که با همکاری شرکت لورئال تولید می‌کند و کلیه تولیدات با نظارت مستقیم و مستمر شرکت دیزل عرضه می‌شود. دیزل همچنین محصولات دیگری مانند مبلمان، کالسکه، دوچرخه، هدفون، کلاه ایمنی و لوازم جانبی دیگر تولید می‌کند. در سال 2008 دیزل با آدیداس در خط تولید محصولات ورزشی همکاری کرد. هم‌اکنون دیزل در هر فصل حدود 3000 محصول جدید تولید می‌کند.

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , آدیداس , دیزل , محصولات ورزشی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان