خلق حس خوب در هر لحظه

خلق حس خوب در هر لحظه
خلق حس خوب در هر لحظه

قهوه سنزا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسپار

 

قهوه بیرون‌بر موجب ایجاد رشدی قابل‌توجه و خلق فرصتی عالی در جهت افزایش فروش در سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها شده است.

سنزا، برند قهوه انحصاری شرکت اسپار اینترنشنال، به سرعت در شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسپار درحال توسعه است و امکان نوشیدن قهوه در فضای داخلی فروشگاه را مطابق با تقاضای مشتریان افزایش می‌دهد.

 

سنزا این امکان را به مشتریان می‌دهد تا لحظات مختلف نوشیدن قهوه را با شور و اشتیاق در طول روز تجربه کنند. همچنین موقعیت بهتری نسبت به قهوه بیرون‌بر فعلی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسپار دارد که در سه مدل زیر ارائه می‌شود:

 

_بیرون بر: مدل سلف سرویس، حساس‌ترین مشتریانی را که به دنبال لذت‌بردن از طعم قهوه‌ای عالی در هر فنجان هستند، هدف قرار می‌دهد. این مدل برای فروشگاه‌هایی با سایز کوچک‌تر که جلب رضایت مشتری در آن‌ها دارای اهمیت است، ایده‌آل به شمار می‌رود.

_کافی شاپ: برای خرده‌فروشان اسپار که می‌خواهند زمان خرید مشتریان خود را طولانی‌تر کنند، بهترین انتخاب است. مدل کافی‌شاپی به همراه باریستا شامل فضای نشیمن داخلی است که امکان تعامل اجتماعی را افزایش می‌دهد.

_کافی شاپ پلاس: بزرگ‌ترین مدل کافی‌شاپی به همراه باریستا است که برای انواع قالب‌های فروشگاهی با سایز بزرگ، به همراه فضای نشیمن داخلی و خارجی، مناسب است.

 

 

 

افزودن ایده سنزا در فروشگاه‌های اسپار باعث افزایش رونق و فروش می‌شود.

سنزا با به‌کارگیری وسیع ابزارهای بازاریابی و ارتباطات، هویت برند منحصربه‌فرد خود را به نمایش می‌گذارد و با مشارکت تامین‌کنندگان برتر شرکت اسپار اینترنشنال، از جمله  ونزل و چیمبالی، بهترین تجهیزات را برای کافی‌شاپ‌های خود تامین می‌کند.

 

شرکت اسپار اینترنشنال، فرایند منحصربه‌فردی جهت تهیه و انتخاب دانه‌های قهوه سنزا دارد. این دانه‌ها، رست تیره هستند که به آهستگی رست شده‌اند و 100درصد ارگانیک و دارای تاییدیه رین فارست الاینس هستند. رست تیره برای استفاده در داخل فروشگاه و همچنین در بسته‌بندی جهت فروش به مصرف‌کننده ارائه می‌شود.

 

هدف برندینگ و بازاریابی جذاب سنزا، خلق تجربه لذت‌بخش نوشیدن قهوه در طول روز است. مشتریان می‌توانند درحالی‌که در فضای نشیمن سوپرمارکت نشسته‌اند یا در حال رفتن هستند، از نوشیدن قهوه‌ای عالی به همراه کروسان گرم و خوشمزه لذت ببرند.

سرمایه‌گذاری در بخش سنزا، باعث فراهم‌آوردن خریدی کامل‌تر، افزایش رضایت مشتری و فروش بیشتر می‌شود. شرکت اسپار اینترنشنال برای توسعه ایده سنزا در حوزه‌های تجهیزات، برندینگ، کمپین‌های بازاریابی و آموزش باریستا، کشورهای اسپار را حمایت می‌کند. در ادامه به بررسی حضور سنزا در کشورهای محل استقرار اسپار می‌پردازیم؛

 

 

سنزا در اسپار روسیه

اولین کافی‌شاپ سنزا در اروپا در نوامبر سال 2020 در مسکو راه‌اندازی شد. مشتریان از این ایده بسیار استقبال کردند و پس از این می‌توانند طیف وسیعی از انواع قهوه باکیفیت به همراه محصولاتی شامل کروسان و شیرینی را با رضایت از فروشگاه‌های اسپار تهیه کنند.

 

سنزا در اسپار عربستان سعودی

اسپار عربستان سعودی در ماه دسامبر سال 2020، فروشگاه اسپار اکسپرس را در شهر دیجیتال ریاض افتتاح کرد. این فروشگاه جدید برای نخستین بار شامل ایده سنزا، نانوایی اسپار و طیف وسیعی از محصولات جهت فراهم‌آوردن تجربه خریدی خاص برای مشتریان است.

 

سنزا در اسپار دانمارک

اسپار دانمارک در کپنهاگ نیز از ایده سنزا، به دنبال افتتاح موفقیت‌آمیز کافی‌شاپ‌های سنزا در روسیه و عربستان سعودی، بهره‌برداری کرد و این ایده بسیار مورد قبول مشتریان قرار گرفت.

 

 

سنزا در اسپار ایران

ایده سنزا، هم‌زمان با افتتاح فروشگاه‌های اسپار در آذرماه سال 1399، برای ایجاد حس خوب نوشیدن قهوه‌ای باکیفیت در سوپرمارکت به مشتریان ارائه شد.


سنزا در ایران به‌ صورت قهوه بیرون‌بر در فروشگاه شمشک واقع در ساختمان تجاری مسکونی سییرا و همراه با باریستا در فروشگاه گالریا واقع در مرکز خرید گالریا آماده ارائه قهوه‌ای عالی به همراه کروسانی خوشمزه برای مشتریان است. بزرگ‌ترین مدل کافی‌شاپی سنزا در فروشگاه پاسداران واقع در مجتمع سام هوم است که با فراهم‌آوردن فضای نشمین داخلی و خارجی، نوشیدن قهوه را برای مشتریان، خاطره‌انگیز و لذت‌بخش می‌کند.

 

مترجم: بیتا باقری، سرپرست توسعه و سرمایه‌گذاری اسپار

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , برندینگ , بازاریابی , اسپار , اسپار اتریش , اسپار ایتالیا , بازاریابی بین المللی , فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسپار , سنزا , قهوه سنزا , کافی شاپ بیرون بر , کافی شاپ در اسپار , سوپرمارکت اسپار , قهوه اسپار , سوپرمارکت زنجیره ای

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان